دکتر زهرا صابری - متخصص زنان و زایمان

همه چیز درباره جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

دکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]آدرس وب سایت : www.drzahrasaberi.ir
آدرس مطب : اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، بین چهارراه نظر و سی و سه پل، جنب ساختمان بورس، طبقه سوم، واحد 308 تلفن مطب : -

جوانسازی واژن اصطلاح گسترده ای است که روش های اصلاحی مختلف واژن را توصیف می کند. به دلایل مختلف از زایمان و افزایش سن گرفته تا ژنتیک، واژن و بافت های اطراف آن ممکن است خاصیت ارتجاعی و قدرت خود را از دست بدهند. این امر منجر به مشکلات متعددی مانند بی اختیاری، خشکی واژن، افتادگی پوست و حتی عدم لذت جنسی می شود. به همین منظور بسیاری از زنان برای بهبود این شرایط و بازگرداندن ظاهر و عملکرد واژن خود به جوانسازی واژن رو می آورند. لیزر مونالیزا، یک روش پیشرفته برای جوانسازی واژن است که با استفاده از لیزر درمانی واژن بهبود قابل توجهی در سلامت و زیبایی ناحیه تناسلی زنان ایجاد می کند. این روش یک سیستم لیزری غیر تهاجمی می باشد که توسط لیزر CO2 به صورت پالس هایی بسیارکوچک به سطح واژن و عمق آن جهت تحریک مخاط و بافت های واژن تابیده می شود، انجام می گردد. برای آشنایی بیشتر با مزایای لیزر واژن و روش های جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا در اصفهان توسط دکتر زهرا صابری شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می نماییم.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیزر درمانی واژن چیست؟

لیزر درمانی واژن یک روش درمانی ابتکاری، بدون درد و غیر تهاجمی است که می تواند به درمان مشکلات مختلف زنان کمک کند. نحوه عملکرد اشعه لیزر به این صورت است که انرژی پالس های لیزر توسط لایه مرطوب بافت واژن جذب می شود. در واقع اشعه های لیزر به بافت واژن نفوذ کرده و خراش های بسیار ریزی روی دیواره ی واژن ایجاد می کنند. این خراش های بسیار ریز سلول های ناحیه واژن را به ترمیم بافت وادار کرده و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند که این موضوع سبب بهبود بافت و سلامت دیواره واژن می شود.

لیزر مونالیزا چیست؟

یکی از روش های جوانسازی واژن استفاده از لیزر مونالیزا می باشد. لیزر مونالیزا بی نظیر ترین تکنولوژی دنیا می باشد که در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت نتایج درخشانی را به همراه آورده است. لیزر مونالیزا مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)می باشد که به منظور تحریک کلاژن سازی استفاده می شود. این لیزر در واقع یک روش غیرجراحی است که از تابش پالس های بسیار کوچک لیزر CO2 فراکشنال به سطح و عمق واژن برای جوانسازی استفاده می کند.

لیزر مونالیزا توسط دکتر صابری چگونه انجام می شود ؟

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا در اصفهان در مطب انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. این روش کم تهاجمی حدودا 20 دقیقه طول می کشد و گاهی اوقات با بی حسی انجام می گردد. ابتدا دکتر صابری، فرکانس و شدت اشعه را تنظیم می کند. سپس با استفاده از پروب وارد مهبل شده و به صورت چرخشی در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت آن پروب را حرکت می دهد.

لیزر مونالیزا برای جوانسازی واژن

کاربرد لیزر مونالیزا

لیفت و جوانسازی واژن
لیزر واژن موجب اثرگذاری مستقیم بر بافت های دیواره واژن و مخاط غشایی آن، آنها را وادار به تولید کلاژن و الاستین می کند. با ترشح این دو ماده رطوبت بافت واژن از حالت خشکی خارج شده و به دلیل افزایش رطوبت این ناحیه، حس شادابی و جوانی سلول های داخلی واژن باز می گردد.
افزایش میل جنسی
لیزر مونالیزا تاثیر بسیار مثبتی بر روی بافت های مخاطی واژن می گذارد و موجب تحریک فرآیند کلاژن سازی و بهبود عملکرد واژن و غشای داخلی آن می شود. در نتیجه رطوبتی که در اثر این لیزر در محیط واژن ایجاد می شود موجب افزایش الاستیسیته و بازسازی آن شده و به یک رابطه جنسی همراه با لذت کمک شایانی می کند.
روشن سازی بیکینی
در این روش درمانی اشعه لیزر رنگدانه های پوستی به نام ملانین را از بین برده و با انتقال انرژی فوتون ها به پوست باعث تبخیر لایه های تیره ی پوست شده و باعث رفع تیرگی و سفید تر شدن ناحیه ی تناسلی می شود.
درمان خشکی واژن
لیزر واژینال محیط واژن را هیدراته می کند و خونرسانی آن را بهتر می کند. احساس سوزش و خارشی که باعث ناراحتی بانوان می شود را رفع کرده و در نهایت باعث درمان آتروفی واژن می شود.
درمان بی اختیاری ادرار
تابش اشعه لیزر مونالیزا بر روی بافت دیواره واژن به افزایش جریان خون کمک زیادی می کند. به دنبال این افزایش جریان خون فرآیند کلاژن سازی نیز افزایش پیدا کرده و بدین ترتیب ضخامت دیواره واژن افزایش پیدا می کند. به این صورت از لیزر مونا لیزا برای درمان بی اختیاری ادرار در زنان میتوان بهره برد.
درمان عفونت های مکرر واژن
باکتری هایی که در محیط واژن قرار دارند با نازک شدن دیواره واژن نیز از بین می روند و احتمال ابتلا به عفونت را افزایش می دهد؛ اما با افزایش و تحریک فرآیند کلاژن سازی و ترشح هورمون های استروژن و اسیدی تر شدن مجدد محیط داخلی واژن باکتری های مفید افزایش پیدا کرده بنابراین احتمال ابتلا به عفونت نیز کاهش پیدا می کند.

ماندگاری لیزر واژن چقدر است؟

ماندگاری نتایج لیزر واژن به شدت شل شدگی عضلات واژن بستگی دارد و معمولاً بین 12تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

چگونه برای انجام لیزر مونالیزا آماده شویم؟

مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا

بیشتر بخوانید : عمل زیبایی مونس پلاستی

عوارض و خطرات لیزر درمانی واژن

هزینه لیزر واژن در اصفهان

هزینه لیزر واژن با بکار گیری لیزر مونالیزا در اصفهان توسط دکتر زهرا صابری، یکی از متخصصین برجسته در زمینه جراحی زیبایی زنان، به طور متوسط بین 1 تا 5/1 میلیون تومان متغیر است. این بازه قیمتی بسته به نیازهای خاص هر فرد می تواند متفاوت باشد. برای دریافت مشاوره و اطلاعات دقیق تر درباره هزینه ها و برنامه درمانی، می توانید با مطب دکتر زهرا صابری تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره لیزر مونالیزا

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا در اصفهان درد ندارد و اکثر موارد نیازی به بی حسی یا بیهوشی نیز ندارد.

در برخی موارد ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشد. برای مثال خطرات دراز مدت این روش شامل عفونت جدی، مرگ زودرس بافت ها و درد در حین مقاربت است. علاوه بر این، اگرچه هدف از انجام این روش درمانی بازگرداندن حس در حین رابطه جنسی است؛ اما می تواند منجر به از دست دادن دائمی حس در ناحیه واژن شود.

  1. زنانی که در دوره یائسگی یا بعد از آن، نشانه های آتروفی واژن دارند.
  2. زنانی که بر اثر ابتلا به سرطان و استفاده از داروهای سرطان یا جراحی، نمی تواند داروهای هورمونی استفاده کنند.
  3. زنانی که دچار مشکلاتی مانند عدم کشش و انعطاف پوست، پرولاپس خفیف یا مشکلات مثانه هستند.
  4. همچنین این روش برای افرادی که به دنبال زیبایی واژن هستند نیز مناسب می باشد.
  5. بانوانی که در مراحل اولیه شل شدگی واژن باشند.
  6. بانوانی که در دوران یائسگی هستند و به خشکی واژن دچار شده اند.
  7. بانوانی که به دلیل بارداری دچار شل شدن واژن شده اند.
  8. بانوانی که به بزرگ بودن لبیاهای واژن دچار هستند.
  9. بانوانی که به گشاد بودن بیش از اندازه واژن دچار هستند.

نتایج غیر طبیعی پاپ اسمیر
وجود ضایعات غیر طبیعی که نیاز به تایید متخصص دارد.
وجود هرگونه عفونت یا مشکلات پوستی
انجام روش های درمانی یا جراحی به دلیل سرطان یا پرولاپس

خشکی واژن با افزایش سن و نیز در دوران بارداری تشدید می یابد و ممکن است با عوارض خود سبب ناراحتی فرد شود. اگر در دوران یائسگی و بارداری با خشکی واژن مواجه شده اید، می توانید برای رفع آن از لیزر مونالیزاکمک بگیرید.

توصیه می شود که پس از لیزر درمانی واژن به مدت ۶ هفته از رابطه جنسی خودداری کنید. پس از این مدت می توانید رابطه جنسی داشته باشید.

این موضوع بستگی به شرایط فردی شما و تکنیک زیبایی مورد نظر شما متغیر است. توصیه می شود درباره این موضوع از پزشک خود مشورت بگیرید.

لیزر مونالیزا در اصفهان برای دختران باکره هیچ منعی ندارد و آنها می توانند بدون هیچ نگرانی نسبت به انجام جراحی لابیاپلاستی اقدام نمایند.

تاکنون دیده نشده که لیزرها اثر نامطلوب بر جنین یا بارداری داشته باشند؛ اما بنابر احتیاط در دوران بارداری برای از لیزر استفاده نمی شود.

تاکنون هیچ اثر منفی از لیزر بر روی تخمدان یا رحم و تخمک ها گزارش نشده است. بیشتر از ۴۰ سال است که تکنولوژی لیزر در مشکلی استفاده می شود و تاکنون اثر سرطان زایی یا عقیمی در پی نداشته است. بنابراین می توان با اطمینان خاطر از لیزر استفاده کرد.

نتیجه گیری

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا در اصفهان توسط دکتر زهرا صابری، روشی موثر و پیشرفته برای بهبود سلامت و زیبایی ناحیه تناسلی است. این روش، با استفاده از لیزر مخصوص CO2، به منظور بهبود استحکام بافت و پوست واژن، درمان علائم ناشی از تغییرات هورمونی و پیری و افزایش احساس راحتی و رضایت جنسی طراحی شده است. لیزر مونالیزا با عبور از لایه های مختلف بافت واژن، باعث ترمیم و تجدید سلولی می شود که بهبود در ساختار واژن و افزایش خاصیت ارتجاعی آن را فراهم می کند. این روش با داشتن کمترین میزان عوارض و بازدهی بالا، به عنوان یک راهکار امن و موثر در جوانسازی واژن مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به مزایای لیزر واژن و کاربردهای متعدد آن، از جمله لیفت و جوانسازی ناحیه تناسلی زنان، افزایش میل جنسی و درمان مشکلاتی مانند خشکی و بی اختیاری ادرار، این روش می تواند تاثیرات قابل توجهی بر کیفیت زندگی بانوان عزیز داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با دکتر صابری، می توانید به مطب ایشان مراجعه کنید.

همچنین بخوانید : روش های جوانسازی واژن

نسخه اصلی مطلب همه چیز درباره جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا را در سایت دکتر زهرا صابری بخوانید.
درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت پوسته ریزی زخم و خارش پوست سرکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد و مزایای تزریق ژل آبرسان صورتدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بررسی درمان عروق واریسی با اسکلروتراپی و لیزردکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
برداشتن خال با لیزر چگونه است؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
سیگار چه تأثیری روی پوست و مو دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رژیم غذایی در نوجوانان و کودکان چگونه باشد ؟شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]
خدمات کلینیک دکتر رامین مدرسیدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درباره سندرم تیتز چه می دانید؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
تزریق چربی برای رفع گودی، تیرگی و خطوط زیر چشمکلینیک زیبا رویان پگاه [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان کاهش میل جنسی در زنان با لیزر مونالیزادکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
بوتاکس و درمان خطوط خرگوشی روی بینیدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهادکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهبود ظاهر چهره با تزریق ژل گونهدکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
همه چیز در مورد آزواسپرمی یا بی نطفگیدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
انواع مختلف استروژن چیست و چگونه بر سلامت جنسی شما تأثیر می گذارد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
همه چیز درباره تزریق چربی برای رفع اسکار و جای جوشدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
افزایش میل جنسی در زناندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
همه چیز درباره میکرودرم ابریژن؛ مزایا، کاربردها و قیمتدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
تزریق چربی به صورت های لاغر؛ مزایا و ماندگاریدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
تأثیر تنفس دهانی بر رشد فک و دندان های کودکاندکتر نیلوفر فلاح [ متخصص دندانپزشکی کودکان ]
راهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانهدکتر ایمان نیکخو [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعددکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق فیلر چانه؛ دانستنی های تزریق ژل چانهدکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
همه چیز در مورد اختلالات باروری در مرداندکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
فواید طب سوزنی برای درمان گردن درد و دیسگ گردندکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزایا و معایب لیزر مونالیزا برای خشکی واژندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
بررسی نقش قند و شکر در پوسیدگی دنداندکتر نیلوفر فلاح [ متخصص دندانپزشکی کودکان ]
جوانسازی دست ها با تزریق فیلردکتر ایمان نیکخو [ پوست ، مو و زیبایی ]
استریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستیدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیددکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
شهزاد محمدیان - متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا
شهزاد محمدیان

متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا


www.armitaclinic.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست ، مو و زیبایی


www.drvaez.ir
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مهین عباسپور - پوست ، مو و زیبایی
دکتر مهین عباسپور

پوست ، مو و زیبایی


www.drabbaspour.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت