دکتر اکبر مزروعی - پوست ، مو و زیبایی

کاربردهای تزریق ژل یا فیلر چیست؟

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.drmazroei.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5 تلفن مطب : 33292300 - 031
آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل لب

فرآیند تزریق ژل لب به عنوان یک روش سریع و کم خطر برای بهبود حجم و ظاهر لب ها شناخته می شود. ژل ها به طور عمده از موادی مانند هیالورونیک اسید تهیه می شوند که به عنوان فیلرهای لب شناخته می شوند. از طریق تزریق ژل لب می توان به حجم و فرم دلخواه برای لب ها دست یافت.مهم است که انجام این فرآیند توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود تا نتایج طبیعی و هماهنگ با ویژگی های فرد به دست آید.

تزریق ژل شقیقه

تزریق ژل شقیقه یکی از روش های غیر جراحی برای جوانسازی و بهبود ظاهر صورت محسوب می شود که به طرفداران زیادی پیدا کرده است. با افزایش سن، ناحیه شقیقه ممکن است حجم خود را از دست داده و باعث ایجاد ظاهر فرو رفته و خسته شود. این روش علاوه بر بهبود زیبایی کلی صورت، می تواند به ایجاد تعادل در ویژگی های صورت و افزایش اعتماد به نفس افراد کمک کند. تزریق ژل شقیقه با هدف بازگرداندن حجم از دست رفته این ناحیه و ایجاد ظاهری جوان تر و پرتر انجام می شود.

تزریق ژل گونه

تزریق ژل به گونه یکی از محبوب ترین انواع تزریق ژل است. برای افراد جوان زیبایی صورت و برجسته سازی گونه ها یکی از اصلی ترین دلایل تزریق ژل به گونه است. این کار باعث افزایش حجم گونه ها شده و تاثیر زیادی در زیبایی چهره آن ها خواهد داشت. در افراد مسن تر که افزایش سن باعث بروز چین و چروک ها و از بین رفتن سطوح چربی شده است نیز این روش طرفداران زیادی دارد. این افراد از تزریق ژل به گونه برای حفظ حالت گونه ها و جلوگیری از تغییر حالت چهره استفاده می کنند. به همین دلیل می توان گفت استفاده از این روش برای زیبایی در همه سنین مناسب است.

کاربردهای تزریق فیلر یا ژل

تزریق ژل بینی

تزریق ژل بینی یک راه حل غیرجراحی و ایمن برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی می باشد. پزشک متخصص قادر است با تزریق اسید هیالورونیک در نقاط استراتژیک بینی، پل بینی را باریک کرده، اندازه سوراخ بینی را کاهش داده و شکل کلی بینی را برای داشتن ظاهری صاف، بدون نیاز به جراحی ساده تر می نماید.

تزریق ژل چانه

تزریق ژل یکی از بهترین روشهای افزایش حجم و فرم دهی محسوب می شود. با توجه به نمایان شدن چانه از هر زاویه ای در صورت می توان به این نتیجه دست یافت که این عضو، عضوی مؤثر در زیبایی چهره به حساب می آید. همچنین بسیاری از افراد مایل به داشتن صورتی زاویه دار و خط فکی مشخص هستند. تزریق ژل به چانه منجر به برجسته تر کردن و زیبا سازی چانه می شود.

تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل به پیشانی، یکی از محبوب ترین روش ها جهت از بین بردن خطوط پیشانی بوده و دارای بهترین نتایج پس از تزریق است. فیلر های پوستی نوعی تزریق غیر جراحی هستند که تمامی خط و خطوط پیشانی را از بین برده و حجم مناسب را به پیشانی باز می گرداند. فیلر پیشانی گزینه بسیار مناسبی جهت از بین بردن چین و چروک پیشانی است و جزء روش های زیبایی بسیار کم خطر و با دوام می باشد.

تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به باسن به عنوان یکی از روش های محبوب زیبایی و تناسب اندام شناخته می شود. این فرایند، با افزایش حجم و قوس باسن، به زیبایی این ناحیه کمک می کند. همچنین با کاهش چین و چروک پوست، روشنایی پوست محل تزریق و بهبود استحکام پوست، جذابیت و تناسب اندام را نیز بهبود می بخشد. تزریق ژل، یک راه حل غیر جراحی است که به افراد این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با دوره ی نقاهت کوتاه، به اندام ایده آل خود برسند.

تزریق ژل خط اخم

تزریق ژل خط اخم یک روش غیرجراحی و مؤثر برای کاهش و رفع خطوط عمودی بین ابروها است که معمولاً به دلیل انقباضات مکرر عضلات صورت و افزایش سن ایجاد می شوند. علت اصلی انجام این تزریق ها، بهبود ظاهر و جوان تر کردن چهره است. با استفاده از مواد پرکننده ای مانند اسید هیالورونیک، این خطوط به طور موقت پر شده و پوست صاف تر می شود، که منجر به ظاهری شاداب تر و جوان تر می گردد.

بالا بردن ابرو با تزریق ژل

تزریق ژل به زیر ابرو یکی از روش هایی است که می توانید به واسطه آن دارای ابروهایی با فرم های دلخواه شوید. در برخی از موارد ممکن است که پوست نواحی زیر ابروها خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. این معضل می تواند به افتادگی ابروها منجر شود. تزریق ژل اسید هیالورونیک به زیر ابرو می تواند روشی مناسب برای درمان این افتادگی ها باشد.

تزریق ژل واژن

تزریق ژل واژن یکی از راه های جوانسازی واژن است که در ناحیه لابیا ماژور استفاده می شود. ناحیه تناسلی یکی از نواحی حساس بدن است که تحت تاثیر عوامل محرکی مانند افزایش سن، زایمان، تغییرات هورمونی، بیماری یا ژنتیک دچار مشکلاتی مانند خشکی واژن، شل شدن و افتادگی واژن و چین و چروک می شود. تزریق ژل واژن یکی از روش های درمان این مشکلات است که با تزریق ژل یا فیلر به دهانه واژن و لابیاها باعث بهبود وضعیت ناحیه تناسلی در خانم ها و جزء عمل های زیبایی واژن پرطرفدار محسوب می شود.

درمان افتادگی پلک با تزریق ژل

افتادگی پلک (پتوز) که در سنین مختلف و بر حسب دلایل متعدد رخ می دهد، عامل مهمی در نازیبایی صورت شناخته می شود. تزریق ژل به پلک در گروه عمل های زیبایی غیر تهاجمی قرار گرفته و بیماران، بدون تجربه درد و خونریزی می توانند خیلی سریع به نتایج مطلوب خود برسند. تأثیرات تزریق ژل برای افتادگی پلک را می توان بلافاصله بعد از تزریق مشاهده کرد.

تزریق ژل رفع خط خنده

تزریق ژل خط خنده یک روش محبوب برای پرکردن خطوط چشمگیر اطراف دهان به وجود آمده است. این خطوط که به صورت عمودی در دو طرف دهان قرار دارند، اغلب ناشی از انقباض ماهیچه ها در زمان خندیدن هستند. این خطوط می توانند چهره را غیر فعال و کمی پیرتر به نظر بیاورند. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم زیبایی، امروزه از طریق تزریق ژل خط خنده، می توان این گودی ها را پر کرده و خطوط خنده را از بین برد.

تزریق ژل گردن

تزریق فیلر جهت جوانسازی پوست و رفع چروک گردن نیز کاربرد دارد. گردن در اثر افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آفتاب، افزایش وزن و استعداد ژنتیکی تحت تغییرات فرساینده قرار می گیرد. همچنین به علت کاهش تولید کلاژن پوست و اسید هیالورونیک ، پوست خشک و نازک تر می شود. در نتیجه پوست سبب استحکام و حجم خود را از دست می دهد، یکی از بهترین روش ها برای بهبود این مشکلات تزریق ژل به گردن می باشد.

درمان چین و چروک پوست با تزریق ژل

تزریق ژل یک شیوه کم تهاجمی برای جوانسازی پوست می باشد که به عنوان یک راهکار موقت یا نسبتا طولانی مدت برای رفع مشکلات چین و چروک پوست در نواحی خاص صورت مورد استفاده قرار می گیرد . تزریق ژل می تواند فرورفتگی های پوست در نواحی مشخصی را پر کند که با از بین رفتن بافت چربی مواجه شده اند.

رفع پیری دست با تزریق ژل

تزریق ژل به دست یکی از راه حل های جدید و موثر برای از بین بردن نشانه های پیری پوست دست می باشد. تزریق ژل هیالورونیک اسید به پوست به راحتی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند و با افزایش حجم و رطوبت، خطوط چین و چروک را از بین می برند. با تزریق ژل به دست ها، پوستی صاف، لطیف و جوان به شما هدیه داده می شود.

کانتورینگ صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت و یا به اصطلاح کانتورینگ صورت اقدامی است که جهت خوش فرم تر شدن صورت و زیباتر شدن چهره انجام می شود. امروزه با وجود روش هایی همانند تزریق ژل می توانید با کمترین تهاجم و کمترین عوارض به هدف خود برسید. تزریق ژل برای زیباسازی و کانتورینگ صورت در نواحی مختلف مانند زاویه فک پایین، چانه انجام می شود تا ساختاری زیبا برای صورت به ارمغان بیاورد. مزیت این روش، تغییر فرم صورت با روشی مطمئن و ایمن است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود؛ اما نتایج منحصر به فرد و چشم گیری برای فرد ایجاد می کند بدون اینکه به گذراندن دوره نقاهت خاصی نیاز داشته باشد.

درمان اسکارفرو رفته با تزریق ژل

درمان اسکار فرورفته با تزریق ژل از دیگر کاربردهای این عمل زیبایی است که نقش بسیار موثری در برطرف کردن جای زخم دارد. جای جوش ها و اسکار، در زیبایی چهره تأثیر منفی گذاشته و باعث کاهش اعتماد به نفس خواهد شد. تزریق ژل برای از بین بردن اسکار می تواند برای بهبود ظاهر اسکار استفاده شوند. افرادی که مدت ها به جوش صورت مبتلا بوده اند، بعد از مدتی از باقی ماندن جای آن گلایه می کنند. در این زمان است که تزریق ژل، به کمک این دسته از افراد خواهد آمد. همچنین ممکن است بنا به دلایلی، پوست زخم شده و اکنون شاهد تشکیل اسکار در محل زخم هستید. تزریق فیلر برای اسکار گزینه درمانی بسیار موثری خواهد بود.

جوانسازی چشم با تزریق ژل (زیر چشم، دور چشم، گودی زیر چشم و تزریق ژل ناودان اشکی)

پوست دور چشم یکی از نازک ترین و ظریف ترین پوست های بدن می باشد که به همین دلیل نیز اثرات پیری را سریع تر نشان می دهد. جوان سازی پوست دور چشم به درمان های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک ها، به حداقل رساندن پف پلک و گودی زیر چشم و صاف و سفت کردن پلک های بالا و پایین انجام می شوند. تزریق ژل به زیر چشم یکی از روش های جوان سازی چشم است که ناودان اشکی چشم، حالت خستگی یا افتادگی پلک و چشم را با برجسته کردن ناحیه های فرورفته از بین می برد.

نسخه اصلی مطلب کاربردهای تزریق ژل یا فیلر چیست؟ را در سایت دکتر اکبر مزروعی بخوانید.
درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
خال بکر چیست؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام می شود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
جدیدترین روش درمان پف زیر چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
پوست پرتقالی با مزونیدلینگ چگونه درمان می شود؟دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
افزایش فعالیت های جنسی برای قلب مردان مضر استدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
لیزر موهای زائد آقایونکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
مشکلات جنسی در خانمهادکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
کوتر چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود و چه مزایایی دارد؟دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره تزریق چربی برای رفع اسکار و جای جوشدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
افزایش میل جنسی در زناندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
همه چیز درباره میکرودرم ابریژن؛ مزایا، کاربردها و قیمتدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
تزریق چربی به صورت های لاغر؛ مزایا و ماندگاریدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
راهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانهدکتر ایمان نیکخو [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعددکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
فواید طب سوزنی برای درمان گردن درد و دیسگ گردندکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزایا و معایب لیزر مونالیزا برای خشکی واژندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
بررسی نقش قند و شکر در پوسیدگی دنداندکتر نیلوفر فلاح [ متخصص دندانپزشکی کودکان ]
جوانسازی دست ها با تزریق فیلردکتر ایمان نیکخو [ پوست ، مو و زیبایی ]
استریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستیدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیددکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره لیپوساکشن ران؛ کاندیدای مناسب، مزایا، معایب و قیمتدکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
راهنمای کامل برای درمان خطوط خرگوشی با بوتاکسکلینیک بنیتا [ پوست ، مو و زیبایی ]
پی آر پی موی سر، روشی موثر برای تقویت، رشد و درمان ریزش مودکتر سهراب علیزاده [ پوست ، مو و زیبایی ]
واکسیناسیون چه نقشی در پیشگیری از هپاتیت دارد و چالش های حاضر چیست؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
فواید و کاربردهای دستگاه وکیوم برای درمان زخمآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
حاملگی مولار چیست چه علائمی دارد و راههای درمان آن کدام است؟دکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
کاهش ارگاسم در زنان؛ علل، تشخیص و درماندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
مگنت درمانی آرتروز گردندکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنالدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
همه چیز درباره تزریق چربی به شقیقه ها؛ مزایا، ماندگاری و قیمتدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
شهزاد محمدیان - متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا
شهزاد محمدیان

متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا


www.armitaclinic.ir
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست ، مو و زیبایی


www.drvaez.ir
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مهین عباسپور - پوست ، مو و زیبایی
دکتر مهین عباسپور

پوست ، مو و زیبایی


www.drabbaspour.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت